Välj land:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
×

Myori Konto – Betala i din egen takt


  • FÅ ALLTID HEM VARAN INNAN DU BETALAR
  • DELBETALA UPP TILL 36 MÅNADER
  • BETALA I SLUTET AV NÄSTKOMMANDE MÅNAD
  • INGEN UPPLÄGGNINGSAVGIFT
  • AVISERINGSAVGIFT PÅ 35 KR (OAVSETT ANTAL KÖP UNDER MÅNADEN)


Vi erbjuder delbetalning med Konto i samarbete med Avarda som är en del av TF Bank AB. Vid köptillfället görs en sedvanlig kreditbedömning, som kan innebära att en kreditupplysning tas. 
Kreditgivare är TF Bank AB. Om ansökan inte skulle bli godkänd kan du enkelt välja ett annat betalningsalternativ. Det utgår ränta för kontobetalningar, för fullständiga villkor se här


För fullständiga kreditvillkor och standardiserad Europeisk konsumentkreditinformation, se länkar nedan.
Kreditvillkor för Myori Faktura och Myori Konto Standardiserad Europeisk Konsumentkreditinformation för Myori Konto

×

Lägg till i din beställning

Nyhet! Träningsband för dina armar! Kombinera din MotionCiser med träningsband så kan du passa på att göra skonsamma armövningar samtidigt som du får massage och värmeterapi.  Banden fäster du lätt på sidan av din MotionCiser.

229 kr

Ordinariepris 299 kr - Du sparar 70 kr

Lägg till i din beställning

Nyhet! Träningsband för dina armar! Kombinera din MotionCiser med träningsband så kan du passa på att göra skonsamma armövningar samtidigt som du får massage och värmeterapi. Banden fäster du lätt på sidan av din MotionCiser.

229 kr

Ordinariepris 299 kr - Du sparar 70 kr

DR-HO'S - Doctor Developed Drug-free Pain Relief
Store Cart {{itemsCount}}

Varukorg

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}

Varukorg

Välj land:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SuomiSuomi
DR-HO'S - Doctor Developed Drug-free Pain Relief
Store Cart {{itemsCount}}

Varukorg

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}
Store Cart {{itemsCount}}

Varukorg

{{ localization.closeButton }}
{{#each renderedItems}}
{{image thumbnailUrl "Product Thumbnail"}}
{{ title }}
{{{options}}}
-
{{ quantity }}
+
{{ ../localization.removeItem }}
{{#if hasOriginalPrice}}
{{ originalPrice }}
{{/if}}
{{ price }}
{{/each}}

FAQ

KUNDTJÄNSTFRÅGOR

Mitt paket har inte kommit, var är det?

Vi levererar försändelser som brev eller paket normalt inom 1-3 arbetsdagar. Om varan är slut på lagret kan det ta några extra dagar. Kontakta vår kundtjänst på help-se@myori.se eller på 08-587 610 00 om det har gått mer än 2 veckor från den dagen du beställde varan. Du kan följa din order här.

Hur länge har jag reklamationsrätt på varan jag köpt?

Enligt den svenska Konsumentköplagen har du reklamationsrätt i 36 månader från den dagen du har tagit emot din vara. Mera information på www.konsumentverket.se

Det är fel på varan jag köpt, vad skall jag göra?

Om du tagit emot fel eller en defekt vara, kontaktar du vår kundtjänst (08-587 610 00) så skickar vi en frankerad returlapp till dig som du kan sätta på paketet. En ny vara skickas till dig så fort vi mottagit din retur.

Hur länge har jag ångerrätt?

Om du ångrar ditt köp så kan du returnera varan inom 30 dagar. Läs mer under köpvillkor. Tvins erbjuder dig alltid 30 dagars öppet köp.

Hur gör jag när jag skall returnera en vara?

Meddela oss, inom 30 dagar från mottagandet, om du vill returnera en vara så skickar vi dig en returetikett och returnummer för snabbare och säkrare hantering av din retur. Vid annat returval än den förbetalda returetiketten är det du som kund som ansvarar för varorna tills de når oss. Produkten/varan skall då återsändas med alla varans beståndsdelar inklusive alla manualer och gärna i sin originalförpackning.

Jag har returnerat min vara men inte fått mina pengar?

Så snart vi fått din retur på Myori lager återbetalar vi pengarna till ditt bankkonto eller till ditt kreditkort. Beroende på återbetalningsrutinerna hos din bank (eller hos ditt kreditkortsföretag) tar det 5-10 dagar innan du kan se återbetalningen på ditt konto räknat från den dagen Tvins har genomfört återbetalningen. Det tar ca 10-30 dagar totalt från den dagen du skickade paketet i retur tills du får pengarna.

Hur bestäms frakten på produkterna?

Frakten på produkten bestäms av produktens storlek, vikt och utskickskostnad. När produkterna inte kan skickas som ett paket (stora eller tunga paket) måste vi ta ut en separat frakt för varje produkt. Vid 2-4-1 erbjudanden får man en extra produkt på köpet utan extra kostnad och i dessa fall tar vi ut en extra frakt för de förhöjda ompaketerings- och hanteringskostnader.

Medföljer svensk bruksanvisning till alla produkter?

Det framgår av produktbeskrivningen om bruksanvisning på svenska medföljer produkten (annars medföljer manual på engelska). Till vissa produkter medföljer även en instruktionsvideo. Om instruktionsvideon medföljer framgår även detta av produktbeskrivningen. Videon eller DVD:n är alltid på engelska.

Leverans

Dina varor kan skickas direkt hem till brevlådan, större beställningar kan du få hämta hos närmaste ombud eller få utkörda som hempaket.

Om varan skadas eller kommer bort under transporten är säljaren ansvarig. Du som kund skall meddela Myori Nordic så snart som möjligt om du hittat en skada, vi rekommenderar därför att du tar bild på försändelsen och därefter tar bort ytteremballage och inspekterar dina varor i anslutning till att du mottar dem. Meddelande om skada eller bortkommen leverans måste vara handlaren tillhanda utan dröjsmål, eller inom skälig tid om du varit förhindrad att påtala felet vid leverans.

Vilka leveransalternativ erbjuder ni?

Vi erbjuder kunden Ekonomifrakt, Standardfrakt med DHL och Hemleverans med Postnord MyPack eller Best Transport om inget annat anges i kassan.

FAKTURAFRÅGOR

Varför har jag fått faktura när jag skickat tillbaka produkten (delar av ordern)?

Troligen är det så att fakturan blev skickad innan din retur kom tillbaka till vårt lager. Kontakta Myori kundtjänst (08-587 610 00) om du vill ha mer information om din betalning.

När kommer fakturan?

Fakturan skickas separat i mitten av månaden

Har min betalning kommit in?

Kontakta Myori kundtjänst (08-587 610 00) om du är osäker över din betalning.

Hur mycket har jag kvar att betala?

Detta framgår på din faktura alternativt kan du ringa Myori kundtjänst (08-587 610 00)

Varför har jag fått en faktura på 199 kr?

Detta är vår avgift för icke utlösta paket.

FRÅGOR OM INTERNETORDER

Hur gör jag en order online?

Läs mer om den produkt du intresserar dig för och välj sedan beställ nu. Ange sedan dina uppgifter och betalningssätt och bekräfta din order. Nu är din order mottagen och du kommer att få en e-mailbekräftelse av oss.

Hur betalar jag?

Du kan välja att betala med kort (ingen extra avgift), direktbetalning via din bank (ingen extra avgift), Tvins faktura (faktureringsavgift 29 kr) eller Tvins konto (delbetalning). Betalningssätt väljer du i kassan innan du fullföljer ditt köp.

Är det säkert att använda mitt kreditkort att betala med?

Det är helt säkert att handla hos Myori. Vi använder oss av avancerad krypteringsteknologi när vi skickar dina uppgifter till banken. Betalning med betalkort sker enligt svensk lag för online betalningar.

Får jag någon orderbekräftelse?

Ja, om du har uppgett din e-postadress vid order.

Har ni fått min order?

Om du vid order har uppgett din e-postadress så skickar vi dig två orderbekräftelser. Den första bekräftelsen får du när vi har mottagit din order och den andra när varan är skickad från vårt lager. Om det gått mer än en vecka från orderdatumet och du inte fått någon bekräftelse hör av dig till vår kundtjänst.

Hur gör jag om jag vill ändra eller avboka en order?

Ring snarast vår kundservice på telefon 08-587 610 00 eller e-mail till help-se@myori.se

Har ni skickat min order?

Ordrar gjorda före kl. 12.00 skickas normalt samma dag och ordrar efter kl. 12.00 skickas dagen efter. Om du inte har fått varan inom 5-10 arbetsdagar kontakta vår kundtjänst. Du kan även följa din order här.

FAQ

KUNDTJÄNSTFRÅGOR

Mitt paket har inte kommit, var är det?

Vi levererar försändelser som brev eller paket normalt inom 1-3 arbetsdagar. Om varan är slut på lagret kan det ta några extra dagar. Kontakta vår kundtjänst på help-se@myori.se eller på 08-587 610 00 om det har gått mer än 2 veckor från den dagen du beställde varan. Du kan följa din order här.

Hur länge har jag reklamationsrätt på varan jag köpt?

Enligt den svenska Konsumentköplagen har du reklamationsrätt i 36 månader från den dagen du har tagit emot din vara. Mera information på www.konsumentverket.se

Det är fel på varan jag köpt, vad skall jag göra?

Om du tagit emot fel eller en defekt vara, kontaktar du vår kundtjänst (08-587 610 00) så skickar vi en frankerad returlapp till dig som du kan sätta på paketet. En ny vara skickas till dig så fort vi mottagit din retur.

Hur länge har jag ångerrätt?

Om du ångrar ditt köp så kan du returnera varan inom 30 dagar. Läs mer under köpvillkor. Tvins erbjuder dig alltid 30 dagars öppet köp.

Hur gör jag när jag skall returnera en vara?

Meddela oss, inom 30 dagar från mottagandet, om du vill returnera en vara så skickar vi dig en returetikett och returnummer för snabbare och säkrare hantering av din retur. Vid annat returval än den förbetalda returetiketten är det du som kund som ansvarar för varorna tills de når oss. Produkten/varan skall då återsändas med alla varans beståndsdelar inklusive alla manualer och gärna i sin originalförpackning.

Jag har returnerat min vara men inte fått mina pengar?

Så snart vi fått din retur på Myori lager återbetalar vi pengarna till ditt bankkonto eller till ditt kreditkort. Beroende på återbetalningsrutinerna hos din bank (eller hos ditt kreditkortsföretag) tar det 5-10 dagar innan du kan se återbetalningen på ditt konto räknat från den dagen Tvins har genomfört återbetalningen. Det tar ca 10-30 dagar totalt från den dagen du skickade paketet i retur tills du får pengarna.

Hur bestäms frakten på produkterna?

Frakten på produkten bestäms av produktens storlek, vikt och utskickskostnad. När produkterna inte kan skickas som ett paket (stora eller tunga paket) måste vi ta ut en separat frakt för varje produkt. Vid 2-4-1 erbjudanden får man en extra produkt på köpet utan extra kostnad och i dessa fall tar vi ut en extra frakt för de förhöjda ompaketerings- och hanteringskostnader.

Medföljer svensk bruksanvisning till alla produkter?

Det framgår av produktbeskrivningen om bruksanvisning på svenska medföljer produkten (annars medföljer manual på engelska). Till vissa produkter medföljer även en instruktionsvideo. Om instruktionsvideon medföljer framgår även detta av produktbeskrivningen. Videon eller DVD:n är alltid på engelska.

Leverans

Dina varor kan skickas direkt hem till brevlådan, större beställningar kan du få hämta hos närmaste ombud eller få utkörda som hempaket.

Om varan skadas eller kommer bort under transporten är säljaren ansvarig. Du som kund skall meddela Myori Nordic så snart som möjligt om du hittat en skada, vi rekommenderar därför att du tar bild på försändelsen och därefter tar bort ytteremballage och inspekterar dina varor i anslutning till att du mottar dem. Meddelande om skada eller bortkommen leverans måste vara handlaren tillhanda utan dröjsmål, eller inom skälig tid om du varit förhindrad att påtala felet vid leverans.

Vilka leveransalternativ erbjuder ni?

Vi erbjuder kunden Ekonomifrakt, Standardfrakt med DHL och Hemleverans med Postnord MyPack eller Best Transport om inget annat anges i kassan.

FAKTURAFRÅGOR

Varför har jag fått faktura när jag skickat tillbaka produkten (delar av ordern)?

Troligen är det så att fakturan blev skickad innan din retur kom tillbaka till vårt lager. Kontakta Myori kundtjänst (08-587 610 00) om du vill ha mer information om din betalning.

När kommer fakturan?

Fakturan skickas separat i mitten av månaden

Har min betalning kommit in?

Kontakta Myori kundtjänst (08-587 610 00) om du är osäker över din betalning.

Hur mycket har jag kvar att betala?

Detta framgår på din faktura alternativt kan du ringa Myori kundtjänst (08-587 610 00)

Varför har jag fått en faktura på 199 kr?

Detta är vår avgift för icke utlösta paket.

FRÅGOR OM INTERNETORDER

Hur gör jag en order online?

Läs mer om den produkt du intresserar dig för och välj sedan beställ nu. Ange sedan dina uppgifter och betalningssätt och bekräfta din order. Nu är din order mottagen och du kommer att få en e-mailbekräftelse av oss.

Hur betalar jag?

Du kan välja att betala med kort (ingen extra avgift), direktbetalning via din bank (ingen extra avgift), Tvins faktura (faktureringsavgift 29 kr) eller Tvins konto (delbetalning). Betalningssätt väljer du i kassan innan du fullföljer ditt köp.

Är det säkert att använda mitt kreditkort att betala med?

Det är helt säkert att handla hos Myori. Vi använder oss av avancerad krypteringsteknologi när vi skickar dina uppgifter till banken. Betalning med betalkort sker enligt svensk lag för online betalningar.

Får jag någon orderbekräftelse?

Ja, om du har uppgett din e-postadress vid order.

Har ni fått min order?

Om du vid order har uppgett din e-postadress så skickar vi dig två orderbekräftelser. Den första bekräftelsen får du när vi har mottagit din order och den andra när varan är skickad från vårt lager. Om det gått mer än en vecka från orderdatumet och du inte fått någon bekräftelse hör av dig till vår kundtjänst.

Hur gör jag om jag vill ändra eller avboka en order?

Ring snarast vår kundservice på telefon 08-587 610 00 eller e-mail till help-se@myori.se

Har ni skickat min order?

Ordrar gjorda före kl. 12.00 skickas normalt samma dag och ordrar efter kl. 12.00 skickas dagen efter. Om du inte har fått varan inom 5-10 arbetsdagar kontakta vår kundtjänst. Du kan även följa din order här.

Leverans

Leverans

Köp före kl 14 skickas samma dag

Dela upp betalning

Enkel betalning

Möjlighet till delbetalning

Öppet köp

Prova hemma

30 dagars öppet köp

Avarda

Säker betalning

Betala med Avarda

Leverans

Leverans

Köp före kl 14 skickas samma dag

Dela upp betalning

Enkel betalning

Möjlighet till delbetalning

Öppet köp

Prova hemma

30 dagars öppet köp

Avarda

Säker betalning

Betala med Avarda

Girl with pillow
Pullover mattress
Woman with pillow
Jumping on bed
Soft foam mattress
Sleeping beauty